TIlmeld dig vores nyhedsbrev for 15% velkomstrabat

Bliv medlem her
 

TIlmeld dig vores nyhedsbrev for
15% velkomstrabat

Bliv medlem her
 
Background Hex code / Color Name: #8c5956

Ofte stillede spørgsmål

1. Jeg har glemt mit login eller adgangskode til kundeklubben - hvad gør jeg?

Hvis du har glemt dit login skal du forsøge følgende:

Login / Glemt kode til kundeklubben
 

Kan du stadig ikke logge ind i kundeklubben, bedes du henvende dig på kundeservice@pindj.dk. Husk at oplyse dit navn, mailadresse og telefonnummer (det er ikke nok at oplyse tlf. nr. eller mailadresse).

2. Jeg ønsker at returnere min ordre - hvad gør jeg?

Det er nemt at returnere sin ordre. Du kan bruge vores vedlagte returlabel mod et returgebyr på 49,- kr som vi fratrækker på ordren. 

  1. Brug den vedlagte fragtlabel og sæt den på pakken
  2. Hent vores returseddel som er vedhæftet på din faktura mail fra os som PDF - print den ud, udfyld dine informationer og vedlæg den i pakken
  3. Pak ordren forsvarligt ind i original emballage og aflever til nærmeste pakkeshop til indlevering.
  4. Når vi modtager din retursag, vil du få en mail, hvor vi derfra vil behandle den hurtigst muligt.
     

Din returnerning skal altid ske til følgende adresse:
Pind J. Design
Gerritsgade 44,
5700 Svendborg

Vi tager ikke imod pakker der skal hentes ved nærliggende pakkeshops. Disse pakker vil blive sendt tilbage på egen betaling.

3. Jeg har en reklamationsag som jeg skal have sendt retur - hvad gør jeg?
 

  1. Brug den vedlagte fragtlabel og sæt den på pakken
  2. Udfyld vores vedlagte returseddel og læg den i pakken (har du den ikke, kan du hente vores returseddel her)
  3. Pak ordren forsvarligt ind i original emballage og aflever til nærmeste pakkeshop til indlevering.
  4. Når vi modtager din retursag, vil du få en mail, hvor vi derfra vil behandle den hurtigst muligt.

Vi vil dernæst vurdere om sagen er reklamationsberettiget. Hvis dette er tilfældet fratrækker vi IKKE kr. 49,- som dækker omkostningerne. Det defekte produkt skal ind til os og forbi den pågældende forhandler for at blive repareret. Reklamationen kan derfor tage op til 14 dage før den kommer retur til os og vi sender produktet til dig på vores regning.
 

4. Jeg har bestilt noget, men ikke fået min ordrebekræftelse endnu - hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, bedes du se i din spam/uønsket mappe. Der kan gå op til 15 minutter før din ordrebekræftelse kommer på mail. 
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse inden da, bedes du henvende dig til kundeservice@pindj.dk med dit ordrenummer og navn.

5. Jeg har købt noget på nettet, men min 14 dages returret er overskredet - hvad gør jeg?

Vi yder altid 14 dages fuld returret fra dagen varen er blevet modtaget af dig eller modtager. Hvis de 14 dages returret overskrides, kan vi tilbyde at få varen ombyttet til en ny vare, eller til et tilgodebevis til webshoppen indenfor 30 dage. Vi kan ikke tilbyde at tage varen retur mod en kreditering når datoen for returret er overskredet.

Vi tager kun 49,- kr i returgebyrer for at bruge vores vedlagte returlabel til ombytning af ny vare.
 

  1. Brug den vedlagte fragtlabel og sæt den på pakken
  2. Udfyld vores vedlagte returseddel og læg den i pakken (har du den ikke, kan du hente vores returseddel her)
  3. Pak ordren forsvarligt ind i original emballage og aflever til nærmeste pakkeshop til indlevering.
  4. Når vi modtager din retursag, vil du få en mail, hvor vi derfra vil behandle den hurtigst muligt.

Skulle der være merbetaling på din ombytning, vil du blive kontaktet med et betalingslink af vores kundeservice, hvor du kan betale differencen. Skulle din ombytning koste mindre, vil du få et tilgodebevis på det resterende beløb, som tilsendes på mail som en rabatkode til www.pindj.dk.

6. Jeg skal give en gave senere, men vil gerne købe nu - kan jeg flytte bytteretten til datoen hvor gaven gives?

Det kan du tro du kan. Vi vil meget gerne hjælpe med at få flyttet byttedatoen til dagen hvor gaven skal gives. Det vil være derfra bytteretten starter, i vores tilfælde 30 dage.
Ønsker du dette, bedes du notere det i feltet "kommentar til ordren" under kassen, hvor du skriver "Gaven skal gives d. xx - bytteretten skal ændres til den dato"

Alternativt kan du blot vælge datoen gaven skal gives i feltet 'Giv som gave' når du er ved oversigten over din kurv. Så fremdateres byttemærket automatisk.

Bemærk at returretten ikke kan flyttes til samme dato og er fra dagen, hvor pakken er modtaget/hentet af dig eller modtager.
 

7. Hvad er en bestillingsvare? (Levering op til 10 hverdage)

En bestillingsvare er et produkt vi ikke fysisk har på lager, men som vi tilbyder på webshoppen. Produktet bestiller vi hjem fra den pågældende forhandler eller laver på værkstedet, hvis det er eget håndværk.
Varen har derfor en længere leveringstid, da vi skal have den hjem fra forhandleren inden vi kan sende den afsted. Der er typisk en leveringstid på op til 10 hverdage.
 

Fandt du ikke dit svar?
Øv, det beklager vi - men vi kan hjælpe dig!

Vi kan hjælpe dig på mail eller på telefonen - du vælger

Skriv en mail: kundeservice@pindj.dk

Ring til os på tlf: 62 21 12 92 

Telefontider:
kl.10-12 & 14-16 i hverdagene.

-->