Reklamation
 


Har du modtaget en defekt vare, skal vi have den tilbagesendt til os. Du kan anvende vores vedlagte returlabel og returseddel, som kommer med alle onlineordrer. Hvis din reklamation er berettiget, fratrækker vi IKKE 49,- kr som vi trækker i returgebyr ved brug af vores returlabel.
 
 

  1. Udfyld vores vedlagte returseddel og sæt kryds i feltet med "reklamation"
  2. Pak varen forsvarligt ind i original emballage og sæt vores vedlagte returlabel på pakken. Returlabel er forudbetalt.
  3. Aflevér pakken ved nærmeste PostNord pakkeshop eller posthus.
  4. Vi behandler din retursag hurtigst muligt, men det kan tage op til 14 dage. Behandlingstiden kan tage længere tid afhængig af den pågældende leverandør af smykkerne. 

 

Har du ikke en returseddel eller returlabel, bedes du henvende dig på kundeservice@pindj.dk, hvor vi vil sende dig begge dele på mail til dig. 
Du har også mulighed for at hente vores returseddel her.


Pakken SKAL sendes retur i original emballage. Vi godtager ikke reklamation hvor andet er tilfældet. Pakken vil blive nægtet modtaget og sendt retur til afsender på egen regning.
 

Reklamationsager skal altid sendes til:

Pind J Design
Gerritsgade 44
5700 Svendborg

Alle forsendelser skal sendes med udbringning, da vi ikke afhenter varer som er sendt til afleveringssteder/pakkebokse.

-->