Send os en mail
E-mail: kundeservice@pindj.dk
Når du handler på www.pindj.dk som forbruger har du selvfølgelig to års reklamationsret fra modtagelsen af varen, iht. købelovens regler for varekøb. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Du kan også sende reklamationen tilbage til os ved at bruge vores vedlagte returlabel og udfylde vores returseddel, som ligger i alle online ordrer. Varen skal pakkes forsvarligt ind og i feltet med reklamation på returseddel skal der sættes kryds.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Varen sendes til:
Pind J Design ApS
Gerritsgade 44
5700 Svendborg
Husk at vedlægge kopi af faktura samt gerne en udfyldt returseddel
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker som returneres Ufranco eller pr. efterkrav.
Har du ikke en returseddel eller returlabel, bedes du henvende dig på kundeservice@pindj.dk, hvor vi vil sende dig begge dele på mail til dig.
Du har også mulighed for at hente vores returseddel her.