12-15% RABAT I KUNDEKLUBBEN*

V. TILMELDING TIL KUNDEKLUB - TILMELD HER

Background Hex code / Color Name: #BEa473

Reklamation

Har du modtaget din defekt vare, skal vi have den tilbagesendt til os. FØR du sender retur og vi kan behandle din reklamationsag, SKAL du sende billeder af fejlen/skaden til kundeservice@pindj.dk og i emnefelt skriver du "Reklamation + (dit ordrenummer)" samt navn og telefonnummer på den person der har lagt ordren.
 

  1. Send en mail til kundeservice@pindj.dk med billeder af fejl/mangler og i emnetfeltet skriv "Reklamation + (Dit ordrenummer)" - Husk at oplyse dit navn, telefonnummer på den som har lagt ordren.
  2. Afvent vores kundeservice team svar på om ordren er reklamationsberettiget. Hvis den er, får du tilsendt en returlabel på mail som skal sættes på pakken.
  3. Pak de defekte varer ned forsvarligt i original emballage og aflever til nærmeste pakkeshop
  4. Vi behandler din retursag hurtigst muligt, men det kan tage op til 14 dage. Behandlingstiden kan tage længere tid afhængig af den pågældende leverandør af smykkerne.


Pakken SKAL sendes retur i original emballage. Vi godtager ikke reklamation hvor andet er tilfældet. Pakken vil blive nægtet modtaget og sendt retur til afsender.

Hvis vi finder din reklamationssag berettiget, vil du på mail få tilsendt en returlabel som dækker din forsendelse til os. Så snart reklamationsagen er hos os, vil vi sende den til den pågældende forhandler for at få varen reperateret eller ombyttet til nyt. Der kan gå op til 14 dage afhængig af forhandler og højtid. Så snart varen er tilbage hos os, sender vi den til dig på vores regning.
 

Reklamationsager skal altid sendes til:

Pind J Design
Gerritsgade 44
5700 Svendborg

Alle forsendelser skal sendes med udbringning, da vi ikke afhenter varer som er sendt til afleveringssteder/Pakkebokse.